make peace, not war

idag fick jag inte än så trevlig uppvakning. Jag lov och sov i harmoni eller något sådant och så plingar det på dörren. Spänd som jag är hoppar jag ur sängen och ska gå och öppna. Men precis när jag kommit ner en bit för traffen så bara smäller det utanför dörren. Hörde mansröster och så blev det svart. Insåg att dom mördade min trall! o.o Fy vad rädd jag blev. Men så kom jag ihåg att dom gräver och stuff utanför med så det var antagligen därför. Och snälla som dom var så ställde dom iordning mina skor som jag kastat utanför dörren som egentligen skulle ligga i en soptunna vid dett laget! Haha.

Sen blev det hippie forskning med Julia idag. Vi höll på att dö där i datasalen. Det var jag, Julia, Pontus och Johan som satt där och lekte lite. Sen så plötsligt bara smäller det vid Johan och när vi kollade dit så blixtrar det under skärmen där kablarna kommer in och ut. Johan får typ panik och försöker stänga av skärmen. Men när han trycker på knappen så bara KABOM säger det och värsta blixten kommer. Snacka om att vi vart rädda. Och det står två datorer på det bordet och båda dog, helt utan att dom två är kopplade till varandra eller något liknande. :O Sen började det stinga bränt plast och rök så vi kunde inte vara kvar. Andreas och Per fick sedan bära ut datorn och ställa den påskolgården ifall det skulle börja brinna. x) haha.

Och så sa andreas att jag kan få ett par uppgifter att göra.. Och om jag gör dom bra så kan jag höja mig till mvg i vissa utav so ämnena. :D Happyhappy..

Imorn blire lindkvist för tredje helgen i rad.
Blir in till Linde på cruising på lördagen och sedan på söndagen blire hästhoppning i linde samt möte där. Funnyfunny.

Nu ska jag ringa pappa och sedan kolla fiiilm. Den du. ;)
CIAO!

________________________-
UPPDATERING

Kvällen vart ganska lyckad. Dock fick jag överleva på äcklig mat.. -.- fyyy!
Men hur som. Kollade på film efter maten och chillade som det heter. ^^ sen så dyker Danela och Ellenor upp och drar med mig ut. Det regnade men strunt samma sa vi och traskade iväg. :)
Drog ut till statiol och köpte gooodis. mumma! Träffade Linn och snabbis och så skrattade vi åt alla fjortisboys som var ute. Blev erbjudna skjuts flera gånger. Haha, patetiska as till nördar! På vägen hem började det att spöregna och flumm som vi var så gick vi och asgarva. Dels åt våra frisyrer och dels åt danielas pappas kommentar om hennes avslutningsklänning... - "Vilken kort.. Vart ska du göra av underlivet nu då?" det var roligt!
Nu är jag hemma igen, blöt och glad. Eller ja, jag har varit hemma ett par timmar så jag börjar torka. :) Kollat klart på filmen som jag sett sjuttioelva gånger redan. ^^ Och så pratar jag med Emil, han har damp? Vi snackar om vad han tänder på och om han är smygbög. x) Ganska roande faktiskt eftersom vi inte känner varandra. ^^ haha. rooooligt värre.

Blir inget Linde imorrn. :( Kom på när jag grillade idag att det är ju hoppning på ridskolan på söndag. :/  USK som annordnar och jag ska vara där klockan nio.. >< Fyyy! Men blir nog lite kul det med. fast inte lika kul som om jag skulle ha varty på landet.. -.- :( aja, kommer säkert fler tillfällen. :)

Nu ska jag nog soova. :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback