Otäckt!

Jomenvisst sörru!
Pappa sov när jag gick upp idag. Han behövde verkligen den här semesterveckan! För fy så han arbeter, nästan så att jag blev lite ledsen där. ;) haha. nej, men det är ganska mysigt att slippa vara själv varje morgon med. Just en anledning till att jag vill ha en hund eller katt. Att jag sedan hatar katter här i inte hit..!

Idag i alla fall var jag på möte med rektorn. O.O DET om något var läskigt! >< Fy säger jag bara! UllaPulla var jobbigt trevlig osv. Mamma fick prata och jag satt tyst och höll med. :') haha. Men tja. Jag vet seriöst inte vad vi kom fram till. Ont i huvudet hade jag så jag orkade inte riiiiktigt anstränga mig heller. Pah.!
Kören sög, ingen sjöng och det blev bara tattarlåtar. ^^
Sen så nationella. Gick väl hyffsat tror jag. Känns sådär. Jag ville verkligen lösa den sista och var på god väg men så POFF var tiden borta. >< Var suuuuupernära att lösa den alltså. Fick nog fram vad själva asken vägde i alla fall. :) Så ptja. Tjalala.
Alla hatar verkligen Margit. Den kvinnan går mig på nerverna. Hon kan inte disskutera för sin sak, lär ut som en åsna i högklackat och är.. icke-vacker. x'D haha. Och hennes röst sen då, den riktigt skär i öronen. -.-
Så efter engelskan gick jag och cajsa ner till PA och målade av henne. :D maha.
Jag struntade i Svenskan och UllaPulla, fast jag hade faktiskt haft ont i huvudet hela dagen så jag hade något att skylla på ändå. ;)
Pappa och jag for till Västerås och jag inhandlade äntligen snyggveskor! Ridskor ofc. ;) huhu.
vackert. Sedan käkade vi lite och strax efter åkte jag ut till stallet. Tarja kom och jag fick mina bilder till uppsatsen. Blir ju perfa. :) Kvällen har alltså spenderas med att redigera bilder osv.
Ska nu bara vänta på att Ida ska läsa igenom och så ska jag sätta igång att skriva sammanfattningen och skriva ut och sedan lämna in. :) Superb!

Närmsta dagarna;
Onsdag: Skola, studie, stall m. picknick, plugg.
Torsdag: Skola, plugg, möte.
Fredag: Skola. Idrottsuppsats in, Spanska prov, Kemiuppsats in, stall.
Lördag: Lindkvist?
Söndag: Möte, plugg, stall.
Måndag: Skola, plugg, stall.
Tisdag: Skola, Engelska prov, möte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback