trettionde maj

Nästan alla skippade fotbollen idag. Den började tio men vi hade sovmorgon till elva så det var ganska skönt! Gick med Mathilda till plugget och där städade vi ur skåpen. Flängde runt lite på skolan och så en stund innan vi drog upp på stan för att köpa vax, foundation och mascara. Vart dock endast en mascara, vax och glass. :'D Jag vart så grymt snål när det kom till foundationen. 160 spänn känns inte som att jag vill slänga ut då jag i sommar ska dra ner på sminket. Hur nu det ska gå. Men jag måste vänja av mig och så hoppas jag att jag gör huden en tjänst. Det känns så i vilket fall. huhu.
Väl hemma så packar jag om väskan för att sedan kila över till Mathilda. Ganska snart har vi Lucky i cykelkorgen och är påväg mot Villa. Varma som vi var så börjde vi att strippa för att sedan lägga oss ner och sola. Superskönt! Vart äckligt varmt ett tag men det är så skönt ändå att bara ligga, lyssna på musik och inte bry sig om något annat än om man får sol på kroppen. Låg i ungefär en timme och på denna timme så hade vi; pratat med Charley, pratat med ett par alkisar om vattentempen, nästan blivit överkörda utav supertöntar som körde rakt över gräsmattan med bilarna och så blivit trampade på utan en himla massa smykryp. Det ni. ;) haha.
Nu är jag hemma i vilket fall och har packat lite inför helgen. Ska väl ta och moppa ut till mamma en sväng först och sedan fara vidare till stallet och slitligen Ida. Kulkul! Blir att vaxa benen på lördag. ajajaj. Får väl se hur det blir, första gången och allt. !

Nej, nu ska jag kila.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback