trettonde maj

mjo, råkade ju radera förra inlägget. BRAJOBBAT IDIOT!

Fast fanns ju inte så mycket utav värde skrivet där vilket som.. ^^
Bilder på söthararna kommer senare. Det vill säga, när jag orkar lägga in från mobilen. :'D

Dagen har varit grymt seg! Har ju fått varit uppe till halv ett typ, tjafsat grymt med Rickardsson som på tal om ingenting är en patetisk manshora, matat harungar och sett till så att sista ungen kommit i säng. Sen fick man gå upp vid fyra och mata hararna för att sedan gå upp två timmar senare. Rätt trött var jag må så sägas! wellwell..
Gjorde sista Engelskaprovet för högstadiet idag, gick la sådär. Kunde inte alls mycket på hur man böjer i imperfekt osv.. o.o >< HATA!
Fick tillbaks spanskaproven med. Mja, jag har på tok för höga krav på mig själv! Men seriöst, det kändes grymt bra när jag lämnade in provet och så. Fick nu 'bara' femton poäng över VG gränsen och var därmed femton poäng ifrån MVG som låg på 130.. ;) mjopp!  Är glad att jag fick VG iaf. :) Så får väl vara nöjd ändå antar jag.. ^^ hihi. x)
Sista lektionen var svenska och ULLAPULLA.. :'D Men icke, hon var inte där så vi fick ha fåret. Henne hatar alla! Så vi satte på ljudet på mobilerna och skickade sms till varandra så det lät. Hon var rätt off! Sen så hade ingen i klassen med sig material så när vi skulle 'hämta' sakerna så drog typ halva klassen. Det var ganska skoj, och dämed kan ni ju räkna ut hur händelsefullt liv man har här i Boga. x'D HAHA.

Inget möte today heller. Jag saknar seriöst tisdagsmötena nu men allt händer ju på dessa dagar. Det är prov, läxor och annat skit, eller som nu, känner man sig dålig. Tror jag börjar bli en smula sjuk här nu va.. >< INTE kul!  Jag får käka massa frukt så jag kan hjälpa kroppen att mosa och döda alla elaaaaaka bakterier! x'D HAHA. Humorn på topp!

Och i min lilla sööööta lilla bok finns det massa smilisar som är en gnutta finurliga! ;) däni! Avundsjuka ni blir alltså!
[:] - jag är en robot
:*) - jag är full
<|-) - jag är en kines
:^) - jag har en bruten näsa
%-6 - jag är hjärndöd
   - osynlig smilie
<:-| - Användaren är ett dumhuvud
(:-) - användaren är ett ägghuvud
:-` - Smiley som spottar ut sin tuggtobak
0-) - jag har på mig ett cyklop
:] - en liten glad dvärgsmiley, som gärna vill vara din vän
:-o - sjungandes nationalsången

:-d - jag försöker nå min näsa med min tunga
%-) - jag har stirrat på en gröm skärm i femton timmar i sträck
8:-) - jag är en liten flicka
:-)8 - jag är en stor flicka

Nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta på min kemiuppsats!
HEJDÅ

Kommentarer
Jennie Eriksson säger:

Haha, härligt med ":] - en liten glad dvärgsmiley, som gärna vill vara din vän" jag höll på att skratta ihjäl mig ;D

2008-05-21 | 07:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback