and it's worth to fighting for

Sista dagen på servering idag. SKÖNT!
U tyckte att jag hade bra hand med gästerna och såg ut att trivas bra. Jo ellerhur. Jag avskyr att vara i serveringen, att prata och ställa frågor till okänt folk. Menmen.

Smakat banan i min mun hela dagen nu! Börjar tröttna en aning.
Snygg tandläkare, hoppas jag får honom fler gånger. Haha. Nejmen ah, det gick bra. Han var verkligen jätte bra, förklarade, visade bilden vi tog, på datorn och förklarade. Men lite av det berodde nog på att hon sköterskan var ny. Hur som, var ett litet hål, under senaste lagningen så det var slarv. Kul, låg hur länge som helst, det gjorde sjukt ont och nu kanske jag måste göra om det bara för att tandläkaren inte gjorde ordentligt. Man kan döda för mindre.
Men han sa att han ville inte göra någonting, inte laga om eller fixa någonting. Istället så lade han på något jättestarkt flourmedel, det är det som smakar banan, och sa att det kunde hjälpa. Börjar det ila och göra ont igen så skulle jag ringa så skulle det blir fixat.
Det var väl det händelsefulla på min dag.
Satt och väntade på bussen i över två timmar bara för att VL och SJ är så himla sunkiga. Går ett tåg vid tjugo över nio och sedan går det varken en buss eller ett tåg förens halv tolv och dessa två fordon går samtidigt! Hur himla idiotiskt är det inte? Jag får psykbryt!
Culinaren, jobbajobbajobba sedan hem i stark motvind samt regn. Jag blev blöt.
Nu väntar jag in pappa så att han kan skjutsa mig till stallet. Idag tänker jag inte anstränga mig, för det orkar varken jag eller min kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback