behind the bars

Sådär. Dagen avklarad, bara ett par timmar till sedan så äre heeelg!
Dock så blir det inget slappa här inte.
Hästarna skall ut både lördag och söndag, ska ut och traska i tj hela helgen. Sedan får man ta sig ut till hästarna, rida lite och fixa kväll. Fara hem igen och sedan pusta lite. Men det är kul ändå så jag klagar inte.. inte mycket iallafall!

Idag blev det städtajm i Godby. Jag förstår inte. Jag står glädjeligen ute i stallet och städar varje dag med stönar högt varje gång jag städar hemma och det sker väl en gång om året.. typ. Det är så outhärdligt tråkigt att städa hemma och speciellt sovrummet! Usch och fy. Rysningar bara jag tänker på det.
Så nu är det ordning inne i sadelkammaren, resten tar vi någon annan dag. Har ju hela helgen på mig så att det ska väl lösa sig. (:
För tillfället så har jag en kaka i ugnen. Kladdis.
Blev så oerhört sugen på någonting men ptja.. det är ganska öda här hemma. Så jag ställde mig och knåpade ihop en kladdkaka. Får la se hure slutar. haha.
Dock är den ju inte god förens den är kall och stelnat så jag får allt ta och vänta tills imorgon iallafall. Nu är det bra synd om mig!
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback