come on

idag har jag en bad hair day! Blir så himla förtvivlad!
Så nu är håret uppe i en knut och jag har satt undan luggen. Tjusigt. Eller inte. Tröttsamt!
Sedan har jag moders dula skor eftersom hunden tuggat i sig mina, inte roligt!
Så det får la bli ett par nya skor istället för ett par jeans. Lika kul det med.

Jag skulle egentligen sitta och skriva på någon Jean eller någoty. Calvin heter han i efternamn i alla fall. Men jag orkar inte. Är man död så är man, och jag struntar blankt i om vad han gjorde eller vad som hände. Livet ser ut som det gör, vad ska jag veta hur det gick till? Helt ointressant, typ.

men nu måste jag kila och ta en fiiiika i matsalen. det är roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback