goodbye my lover

Jag var så trött, så trött igår att jag var färdig att dö.
Så idag blev det att stanna kvar i sängen läänge, eller ah, så länge som mamma tillät det. Kul tjej!
Men det var välbehövligt. Så nu får jag två heldagar att vila på, känns super! (y)

Men jag har varit effektiv idag. Städat rummet, bäddat sängen och rensat bland mina lådor. Sedan har jag fixat undan alla böcker och tidningar som jag inte vill ha kvar, är ju 'marknad' snart med Lindestraktens ryttarförening. Godby har självklart fixat bord.
Hur som, har fått ihop en stor Lidl kasse samt en plastpåse med saker, bara från mamma! Återstår att se hur mycket mer det blir hemma hos far min.

Fann min Per Gessle skiva bland allt bråte idag också, så det blir nog att lyssna på några låter senare. Det ser man fram emot. Men nu ska jag kila och se vad moder vill ha hjälp med.
Ciao!

Kommentarer
Anonym säger:

Idag har jag ätit så mycket marabou så att det snart väller ut gneom öronen. Fedt gott! tror jag dör av godhet! mmmmmm, marabou!

2008-11-23 | 14:59:49
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback