hello tomorrow

Klockan är kväll nu och jag bloggar ifrån sängen. Det är ganska mysigt det med förutom att jag mår illa och har ont i magen. Attans. Men jag lär överleva. Ska strax dra täcket upp till huvudet och blunda. Allt för att inse att jag vill sova längre när klockan ringer. Just nu skulle det sitta fint med att vara lite sjuk ett par dagar. Tror nog att jag har ont i halsen. Haha.

Fick åka buss själv idag. Jag satte mig på 'Emelies plats'. Dock så åkte hon inte med idag vilket jag fann lite synd. Men hennes kille blev förvirrad när jag satt där. Hoppas han skvallrar..! (; Uhh. Nejnej, jag orkar inte med det jobbiga människan just nu. Tjohej!
Skolan ja.. En kvarts historia, fick inte reda på provet utan som jag förstod så får vi reda på dom om en vecka. På torsdag blire sovmorgon. Ska bli superskönt att kila till tåget som går tjugo över nio!
Fick reda på idrottsprovet idag däremot. VG blev det och jag är nöjd. Pluggade dagen innan och jag tog det väl inte sådär på blodigt allvar. Dock så tror jag att mycket som kom på provet hade dom redan gått igenom när jag inte var där så det sket sig. Men jag klarade mig vilket känns bra. Idrotten i sig idag var utmattande! Boxersize eller vad det nu hette. Boxa, springa, göra massa situps. Springa, boxa, springa, göra höga hopp. Springa, boxa, springa, göra armhävningar. Springa, sparka, springa, välja något av det tidigare. Byta och sedan göra samma sak igen. Inte nog med det. Vi gjorde några fler övningar efter det också. Hela jag skakade när följde med D till matsalen. Men skönt var det!

Hem sedan. Frågade Anna om hon vill följa med och köpa hårfärg så vi trallade iväg till konsum. Och ni känner mig, jag kan verkligen inte hålla mig så jag kilade över till Mathilda (som förövrigt blir sextooon idag) och mörkade till huvudet lite. Snüggt!
Har inte hunnit så mycket mera idag.

Nehej, nu ska jag allt ta och sova.
Klockan är mera elva än jag trodde. Uschans! Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback