Jag fiskar mina egna fiiiskar

Ni kommer ihåg rubriken "jag bakar mina egna buuuullar"? Hur som, W har tjatat om den där meningen varenda gång vi har praktik!
Så idag var det fisk på schemat. Lite smått obehagligt att halshugga fisken faktiskt. Men nu vet jag hur man fileear och får bort skinnet från en fisk. Det var faktiskt svårare än man tror, och alla dessa ben sticker en i fingrarna. Obehagligt!
Idag har det blivit en Omega 3 bomb, bara nyttigheter (om man räknar bort grädden ifrån stuvningen!). Regnbåge, strömming, omelett, åotatismos samt dillstuvning.

Stallet imorse, gick kanon. Sov hela vägen till skolan och hem igen, verkligen supertrött!
Ska snart trampa ut till stallet och fixa lite. Struntar i att rida, kan ge mig ut på en tur imorgon om det är okej väder.
Har väl inte alls speciellt mycket att förtälja så nu slutar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback