mud on the road

Jag är fast på skolan i en evighet!
Missade precis kvart över två bussen. ATTANS!

Jag kommer att få magsår på dessa förbaskade hundar innan jag fyllt gammal!
När jag vaknade (som inte var innan tio!) så hittade jag min fina mockasko tänderna på Humle. KUL!
Och när jag var så barmhärtig att ta ut kräken på en promenix så drog dom åt två olika håll, hela tiden! Och jag tycker att Ricki som är gammal borde kunna visa lite hyffs men nejdå. Det är nästan han som är värst! >< Fy så det kliade i fingrarna att ta ett tag rutn halsen och kasta in de ynklans hundarna i väggen. Jag gjorde inte det.
Sen så tog jag mammas cykel som visade sig vara totalt himla värdelös!
Ni vet när man får trampa ihjäl sig och inte går det fortare för det! Så är det, och så tycker jag att den är lite stor. Nej, till och med Cajsas cykel är bättre! Haaha.
Så var jag helt slut när jag var hos pappa så det blev kladdkaka med ett glas dricka för att få snabb energi och klara av att stressa till bussen. hade typ tio minuter på mig. Tror aldrig jag cyklat så fort i mitt liv. Fem minuter tog det. Rekord!
Sedan skolan, upp och sno en dator och söka lite till provet, ner och göra provet och nu.. missat bussen.
Får allt ta och vänta tilsl tjugo över tre tills tåget går. Inte oooligt!

Jag är hungrig. Hoppas mamma kommer och hämtar mig sedan.
Nu ska jag leta reda på npgon rolig sida att kolla på. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback