=UY)(/%(%#

typ ja.. irritation var ordet! Cyklade till stallet idag. Aldrig mer säger jag bara! Aldrig mer att jag cyklar härifrån när det är vinter. Tror ni att jag för en gångsskull har medvind? Nejdå, absolut inte! Lätt motvind (sådandär vind som bara är extremt retande), snö i ögonen och superseg cykel, kan inte bli bättre! Jag var helt slut när jag väl nådde mitt mål men jag hivade mig upp i sadeln och det gick verkligen super! Tarja hade införskaffat nya reflexer så humöret kom att bli på topp. Calle gick bra idag, han lyssnade och gick på. Han tycker vädret är mer än okej och han visar det mer än gärna. Det är bara kul att arbeta en häst som är pepp. Tummen upp för det! Fick skäll av mamma nyss, att den damen aldrig kan låta andra få säga vad man tycker. Hon hade ställt om micron på något knasigt sätt så man fick knappt in saker i den. Så jag tänkte; 'det där kommer aldrig att gå!' och sedan så vände jag tillbaka som det stod innan. Mamma upptäckte detta fenomen precis och attans så arg hon blev. Skrämmande med gammla tanter och pms. Tänk vad dom kan åstadkomma men någonting i handen, det är lika bra att tacka för sig och försvinna illa kvickt. Irriterande var jag inne på ja. Någonting har hänt med tha computa så jag kommer inte in på bdb, illa men sant. Det ända är att jag inte kan logga in, allt annat går minsann. Inte kommer jag in på någon annan sida än bloggen heller. Vart är världen påväg egentligen? FY! Men jag har godis att trösta mig med. Anna ringde och sa att det jag beställt hade kommit så hon ville allt ha sina pengar annars så skulle hon slå mig. Mamma undrade varför just godis och det var just för att jag skulle köpa någonting, vi kan säga såhär; jag hoppade över det stadiet då man lärde sig att säga nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback