you are the wind under my wings

Knas i morse. Ställde klockan på tjugo i sex för att kunna trycka på znoos tidigare och därmet kliva upp lite tidigare. Visst, jag vaknade, och znoosade.. Men saken var ju den att jag visste hur jag ställt klockan och sov precis lika länge som vanligt. Kul tjej!
Bytte linser idag också. Jag har redan tröttnat rejält. Jag kan seriöst inte få in dem. Tårarna sprutar och ögonen byter färg ifrån vitt till rött. Även om jag sätter in dem helt åt rätt håll. Sedan så nu vet jag ju att det inte är för att linserna är smutsiga eller liknande eftersom jag tog ett par nya. Attans!
Jag måste kila ner och fråga om jag kan bära day and night. Visst, jag sover med dom jag har nu också men det kan jag bara göra sex dagar åt gången. Stora problem!

Hade lunchkonsert idag vid namn 'Detta är ingen lunchkonsert'. Obligatoriskt för alla ettor. Heldumt!
Vill jag förstöra min hörsel så gör jag det utanför skoltid.
Det började bra med esteteleverna men sedan när Pasted kom in så fy. Usch. Svensk hårdrock är absolut inte min musiksmak! Men för att inte få frånvaro så blev det att pina sig igenom det hela.
Men men.. hemma sedan så trampade jag till Hårman där Anna höll hus. Hon tvättade och fixade mitt hår. Verkligen superskönt! Så nu sitter jag med lockigt hår och med en hårspray som luktar gooott! Kan knappt bli bättre just nu.

Blir att skriva klart hotell idag. Ska sitta hela natten om det så krävs!
Nu kom jag på att jag måste kolla över mina kockkläder. Vet inte om jag tvättade dem senast jag hade dem och ska ju laga mat imorgon så. Måste kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback