you made me stronger

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött.
Det är riktigt jobbigt. Jag kan vara pigg någon timme då och då, som om kroppen tar tag i den sista energin för att få mig att överleva men sedan faller igen och jag bli dödstrött. Han gäspat mig igenom denna dag och det är oerhört jobbigt.
Allt blev ju försenat igår så jag kom inte i säng förens klockan var på tok för mycket. Ajabaja!
Pluggade matte in i det sista igår vilket jag är stolt över. (y)

Så idag..
Vi började dagen med att proppen gick här hemma. Moder står och blåser håret i badrummet. Skarvsladden är dassig och sitter bara i de där innertrådarna där strömmen går igenom. Mor är då så smart att hon drar i hårfönssladden och poff så går skarvsladden sönder. Det blixtrar till i sladden och sedan blir hela lägenheten svart. Jag tränade mina skills och bytte propp. Duktig man är!
Två prov väntande idag med. Matteprov samt svenska. Gick la bra.
Matten vet jag att jag får minst två fel på och på svenskan hoppade jag över mvgfrågar eftersom jag förstod nada.

Men nu ska jag kila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback