After all we done it's still running in your veins

Morsning i stugan!
Jag är hemma nu.
Det är långtråkigt.

Nejmen har varit full fart idag vilket uppskattas.
Började med att dammsuga här hemma vilket måste göras det med. Attans så tråkigt och svettigt det var. Städade också mitt rum. Eller städade och städade.. jag tog alla kläderna som låg på golvet och pulade ner dessa bland alla de andra kläderna oms jag gjort likadant med, i en påsliknande väska. Så nu ser man golvet. Smart och enkelt.. Ett tips bara. ;)
Men så vid elva stod jag nästa redo (bör jag säga att klockan inte alls var elva utan snarare fem över?) och det var bara att trampa iväg till stationen. Träffade slutligen Mathilda, Julia och Daniela. Var ett tag sedan så det var mysigt.
Vi traskade runt på stan och kollade i affärer och så. Inne på apoteket roffade vi åt oss nikotintuggummin (som inte innehåller nikotin då de var provsmakpåsar) och Strepsil som också var provgrejs. Gott! Mathilda och jag delade på en vitamindricka eller liknande. Så när vi vaknar imorgon så kommer vi ha superlångt hår och supersnygga naglar. Det gillar vi!
Men nu är jag hemma. Ska väl finputsa lite i rummet och packa. Sedan blir det att trampa ut till stallet och pilla på hästarna. Måste verkligen komma igång med ridningen nu! Kan inte bara såsa runt längre. Calle ska bli superfin!
Sedan så blir det hem till Ida och skrika till rocklåtar. Blir nog trevligt.
Söndag blir det strängnäs. Åker med Esben. Kommer att bli kul och uppmuntrande. Sedan nästa helg så är det ju vår krets men då blir det att fara till Uppsala istället. Får se hur det blir. Ida den klumpen ska ju ner till småland och gödas så jag blir ju själv hela lovet. (och bara för det innfaller loven samtidigt). Men det blir la bra.
Nu måste jag kila. Ciao!

Kommentarer
Tommy säger:

Vad ska hon göra i småland? (a)

2008-10-10 | 17:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback