*

Somsagt, avbrott i systemet.

Servering idag. Det var skrämmande men faktiskt ganska okej..!
Putsa bestik, duka, ställa iordning bord och ansvara för disken.
Slitsamt må jag påstå!

Jag svarade i telefonen alla gånger (efter att jag vägrat svara de två första så att dom la på!) och det gick la ganska bra i guess. Alla dök upp så jag kan inte ha varit allt för skräckinjagande.
Mycket folk var det ändå och med mycket folk (samt den där 'föreningen') kommer mycket disk. Jag var placerad vid diskmaskinen större delen av dagen idag. Men jag lider inte. Jag dör ju inte så det härdad. Jag får kletiga såsfingrar. o.o

Efter skuulan så följde jag med Ellen hem och skrev av det viktigaste till Idrotten imorgon. Så vi får la hoppas på det bästa. 220-din vikt=din ungefärliga maxpuls. Tjoho.
Har hunnit med att gå igenom Historian och kontisgt nog har det mesta fastnat. Men jaja, bara le och vara glad.
Grönsaker har jag skrivit klart på nu. Så imorgon blir det att kolla igenom och se om jag kan dom. Spännande!

Uppmuntrande samtal med Henry idag med. Den kvinnan alltså.
Förhoppningsvis blir det att träffa Benny soooon. Humorutbyte.
Småland alltså. Kul. Doctor Who-maraton med B&J's glass tackar man inte nej till.
Jag gör vad som helst för den glassen. Haha!
Nejmen vi får la se vad tiden för med sig.

Nu ska jag krypa ner i sängen.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback