*

Kiwi, finns det någon godare frukt?
På två dagar har jag lyckats tryckt i mig runt fem stycken och jag skulle kunna äta mera.
Jag fattar inte. Kiwi, potatisbullar och nachochips. Får jag något av dessa och dagen är räddad.

Hur som, snodde med mig Linementschampoo hem ifrån stallet idag. Provade för ett tag sedan och jag känner.. ingenting. Bara lukten retar mig. Jag provade att späda ut det i vatten och smeta på men även att ta koncentrerat och massera in. Det blev inte ens varmt. Ska man ha päls för att det ska verka? Nej, jag måste gå på Erik att få tillbaka BlueLotion'et. Haha. Men jag klagar inte. Har ätit de sista kiwisarna (hur börjer man ordet kiwi?) och det är Scrubs på tv följt av CSI och sedan Gordon.. Myyskväll.

På onsdag blir det Stockholm med Ellenor och Julia. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback