we never change

Jag har varit obotligt trött igår.
Trodde att jag sov bra men tydligen inte. Jag var så trött att det gjorde ont på morgonen i skolan.
Kunde sitta, blunda och känna hur jag höll på att somna. Usch och fy.
Men historiaprovet direkt på morgonen gick kanon! (y)
Idrottsprovet det med. Så vi hoppas på bra betyg. Yess.

Imorgon är det grönsaksprov så vi får la se om det kommer kännas lika bra. I guess not!
Men det blir plugg, plugg och mer plugg ikväll.
Mamma kom förbi nyss med lite kläder.
Får inte mina pengar förens den sista (jag hade ställt in mig på att bli rik igår!) så det blev ett bakslag.
Då är inget bättre än tröstkläder. Haha! Kofta, tunikaliknandetröja (kliiiar!),  tre snygga trosor och ett bälte.
Superkvinna!

Ikväll är det möte och plugg som väntar.
Sedan på söndag hade mamma fixat en överraskning. Snacka om nyfiken jag är!
Krockar med sammis men eftersom moder sa att det låg ett hel del jobb bakom överraskningen så får jag
allt se till att bli överraskad. Söndagssammisen har jag trots allt redan varit på och bussen skulle komma kvart i sju. -.- Uh!

Nej, nu blir det käk och plugg.
Ciao

- Jag klarar mig bra, frågan är om det går bra för dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback