You and I both

Jag är hemma, redan! Det är en speciell känsla må jag säga.
Helt totalt onödig dag i princip.
Började med att ha prov. Det var ändå inte alls så svart. Mer än jag trodde hade fastnat och jag tror nog att jag
klarade av att placera rätt. Hon visade sexton olika grönsaker och så fick vi skriva vad de hette. Det tror jag nog att jag klarade. Resten är nog ganska okej hoppas jag. Men det visar väl sig.
Efter detta så var det att fylla i någon ankät som Örebro universitet stod för. 10 till 18 hette den och det var de drygaste frågorna på länge. Vissa frågor återkom säkerligen tre gånger men i en annan form. Phuu. Men vi fick lysande pennor OCH två lidlkolor. haha! Så det var nog värt det ändå. (;

Så lunch och efter det matte. Korta mattelektioner, seg lärare resulterar i inget arbete. Jag kommer få plugga hela lovet.
Procentdelar it's a pain in my ass eller något liknande..
Ingen engelska så vi frågade om vi kunde få jobba med Hotell hemma och ptja, det fick vi. Så jag är hemma nu.
Superskönt! Blir att kila runt lite här hemma och sedan fara vidare till Olofsson.
Efter det besöket så ska hästarna ha mat. Lugnar sig vinden en aning så ger jag mig någ ut och rider en sväng också.

Nehej, ska nog sätta mig och skriva hotell nu.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback