You make me belive

Rätt tung dag om man räknar in alla faktorer.

Åkte bil med Mathilda idag. Superskönt när det är såhär grått och tråkigt ute. Allt bra so far. När jag väl ställer mig i busskön så inser jag att jag glömt plånboken hemma. Använde ju en annan väska igår. Klurade lite med Mathilda och Julia men vi kom fram till att det bäst var om jag stack hem och hämtade kortet. För även om jag kunde åka på Julias så skulle jag inte komma hem sedan.
Ringde Ellen för att säga att jag inte skulle hinna med bussen och då sa Ellen att hon inte heller skulle hinna. Hon hade försovit sig. Hennes syster började senare (går samma linje/skola men sista året) så vi fick åka med henne. Men innan detta så fick jag stressa hem, hämta plånboken och sedan trampa för glatta livet till Ellen. Men hur som, vi hann! (:
Sista lektionen fick jag göra mitt prov. Hotell. Första provet i gymnasiet är nu avklarat. Jag som inte räknat med att göra prov idag eller något. Jag läste inte något igår heller. Utan pluggade bara på det en enda gång och skrev idag. o.o Var dock relativt enkelt och jag skrev på allt. Men jag vet redan nu att jag har minst ett fel och kommer få flera till antar jag. Men jag kan ju alltid skylla på att jag inte haft lika lång tid på mig som alla andra. (aa) haha! Men det blir la bra det.
Så nu har jag bara rotfrukter kvar nästa vecka sedan så är jag ikapp.
Matteprov om en vecka också. Spännande!

Hästen blev tydligen vaccinerad idag också. Har så himla mycket att göra att jag inte hänger med i svängarna längre. Haha!
Jag har inte ridit på superlänge nu känns det som! Men jag har inte haft tid mer än att åka ut, se att hästarna lever, ge mat och klappa lite på dem. Mer finns det inte tid för. Men de dagar man har tid så är man helt slut eller så är det dåligt väder. Men förhoppningsvis så ska jag få mer tid nu när jag är igång med skolan och kan lägga upp tiden på ett bättre sätt. Nu har det baar blivit att plugga hela kvällarna.
Nej, nu har Simpson börjat så jag ska kila. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback