10/9 Onsdag

Mjo. Jag ser vad jag skriver nu. (:
Linser isatta och jag är peepp! Känns lite annorlunda, jobbigt på något sätt. Jag vill pilla för att jag har någonting på ögonen. haha. Men det kommer man ju att vänja sig vid.
Fick somsagt prova linser idag. Han gubben (jag vet inte vad han heter.. o.o) hjälpte mig och så. Fick även gu ut en sväng på stan för att se hur det känndes osv. Vart helt otroligt att komma ut på gatan och verkligen se vad det stod på skyltar innan jag hinnit komma tre meter ifrån. Superhärlig känsla! Även alla färger vart klarare och ptja.. bara positiva saker. Så nu har jag prova-på-linser i en månad men ska tillbaka och kolla ögonen om två veckor. Se om det går bra och liknande.
De här första dagarna ska jag bara ha i linserna i fyra timmar men vet inte om jag kommer palla.. Redan nu efter en timme så känner jag hur konstig jag är i huvudet. För en gångs skull så slipper mina ögon anstränga sig. Dom har gått på semester. Trevligt.

Nej, jag är på tok för trött för att skriva. Ser en massa grammatikfel men jag orkar verkligen inte rätta eller skriva öhv.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback