17/9 Onsdag

Sjung en lycklig, lycklig, lycklig, lycklig, lycklig sång.
Så nu har jag varit på Ullvi och är inskriven där. (:
Gick runt och tittade lite på skolan och träffade lite lärare och så vidare.
Fick även prova ut kläder till köket. Något pinsamt att stå och klä om framför en rätt okänd människa.. Haha!
Sedan att kläderna är så skrattretande fula gör ju inte saken bättre. Huu!
Serveringskjolen går ner till fötterna och sitter ungefär över naveln och storlekarna är i herrstorlek. Hejhej femtio. (: haha!
Men jag mår bra.

Imorgon så ska jag börja med iv-valet vilket är grafisk-layout. Läskigt.. Jag kommer börja dagen helt själv. o.o
Får la se hure går.
Skolan är trist men det duger. Lite mysig är den! (:

Nej, nu blir det stallet. Ciao!


Kommentarer
Anonym säger:

Hello darling!

Hallå, jag skulle ha messat dig redan igår men jag glömde det ju! aah! jag var ju helt blåst som vanligt och fick för mig att hr var hästgrejset, hotell och restaurang förstås.. >< AAh! pinsamt, ida! Det blir ju jättebra! Tummen upp för det valet, det tycker jag verkligen! det kommer att bli super!

btw, glöm inte att ställa ut påsen åt mig imorgon och meddela gärna vart ;)

PUSS DARLING! <3

2008-09-17 | 20:28:23
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback