6/9 Lördag

Ont är en underdrift. Förjäkligt ont är närmare min smärta. Yess.. Det jag trodde skulle gå över under natten tilltog och nu är min tumme nästintill dubbelt så stor. Mysigt!
Jag kan knappt röra den utan att vilka skrika. Hur i hela världen kan man stuka en tumme? Jag lyckas då med det mesta.. -.- Gaaah!

Var nyss hemma hos Mathilda för er intresserade. Ellenor och Julia befann sig också där. Julia skulle byta hårfärg från svart till röd. Lycka till sa jag och dom fick allt äta upp sina ord. (: Jag kände mig en aning stolt över att jag är så himla duktig att förstöra stämningen. (: haha! Julia slog mig när jag och Ellenor skrattade åt henne och det svarta hår som fortfarande satt på hennes huvid, bara det att nu skimmrade det en aning i rött då och då. Hon var inte glad. Julia höll fast vid att hon var The Grudge eller Samara's efterföljare (skräckfilmsfigurer huh?) och jag tvekar inte det minsta. Hon är allt lika skräckinjagande som en död. (:

Nej. Regnet öser ner och jag har ont i tummen. Blir nu bara att fördriva tiden så att jag kan få äta tacos någon gång.
Just ja.. Kolla inte på filmen Stuck. Sämsta jag sett på länge..! Handlade om precis ingenting.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback