7/9 Söndag

Tråkigt väder.
Men ganska pepp för det. Tummen gör fortfarande ont men inte alls lika farligt som igår och det är jag glad för!
Dock kan jag fortfarande inte lyfta ett tomt glas, en tallrik eller skriva med en penna. Men att fixa hagar, skruva i knoerrar och knyta knutar går hur bra som helst. Konstigt det där!
Somsagt. När det inte regnat på ett bra tag och jag höll på att ta livet av mig här hemma så begav jag mig ut till stallet. Fixade iordning skogshagen och stängde av så att hästarna inte kan fastna i de alla luriga hål som dykt upp efter att Tord och diverse gubbar hävt sig fram med sina maskiner och strunt. Så nu är det bara att koppla i agregatet (som stavas hur?) och släppa på hästarna.
Men jag nöjde mig inte med det utan gav mig av rasthagen utanför stallet också. Slutade nästan i en nära dödenupplevelse då jag blev attackerad av kardborrar som växt sig enorma. Det blir att gå på jakt med häcksaxen senare. Mohaha.
Väl hemkommen så var jag dygnsur och trött. Så nu blir det att klä på sig myskläder och slå på en film skulle jag tro. För det är väl just det som söndagar är till för? Ladda upp för ännu en ny skolvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback