Forgotten

Nu sitter jag och myser i pyjamas framför tven och har datorn i knäet. Det är min nya hobby. Jag sitter här ganska mycket. Att sitta framför tven och datorn samtidigt i mjuka soffor/fotöljer är trevligare än att sitta instängd i rummet. Yeppyepp!

Provade kockkläderna idag med. Stela och eländiga men det ska nog gå ändå. Långt förkläde var det iallafall. jag kommer snubbla. (:
Tittade nyss i nin kalender som jag faktiskt lärt mig att uppdatera vartefter, och fick en smärre chock. Jag ska ju till optikern. o.o Så snart blir det att rusa och byta om för att sedan kila iväg upp på stan. Ska bara kolla så att linserna går bra osv så det är inget stort som skall ske.
Blir stall senare ikväll men jag är så pass trött att jag åker nog bara och kollar till dem osv.
Nejnej, nu ska jag kila. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback