"jag bakar mina egna buuuuuullar.."

Så där lät det större delen av dagen idag. Willy försåg oss med musik genom hela lektionen idag. Vissling, trummor och tja.. vem vet vad han gjorde. Men vi alla visste att han bakade bullar!
Yes, hur som. Jag och fem till hade metodkök idag och tre veckor framöver tror jag att det är. Superkul. Hela gruppen är ju kanon. Tummen upp för det! (:
Om någon missat det så bakade vi bullar idag. Vi bakade bullar och åt potatis och purjolökssoppa med bröd. Inte riktigt min typ av mat men det var ganska gott ändå. Men när man stått i köket från nio till halv tre så äter man i stort sett vad som helst. Haha! Sen tog dagen slut. POFF! Nu är jag hemma.
Efter att ha lyssnat på Ellen och Alex tjat om skabb precis hela tiden påväg hem. Hoppas dom får skabb i munnarna. (; haha.

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga. Ciao!

Kommentarer
Tarja säger:

Bullar är gott!!! xD

2008-09-30 | 09:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback