Nobody said it was easy

Coldplay på högsta volym här hemma, underbart!

Har inte hänt speciellt mycket idag, praces som alla andra dagar så att säga. Trivs verkligen i nya klassen och så vilket känns fantalalastiskt. (:
Dock är jag helt slut i huvudet. Massa plugg. Och jag har ju dubbelt eftersom jag ligger så pass mycket efter.
Har tre prov att klara av inom en snar framtid. Kuuul! Men det ska nog gå bra i guess. Blir nöjd bara jag klarar av dem eftersom jag kom in så pass sent. *skryyyt*
Menmen, nu blir det att mysa lite en stund, ta igen sig efter dagen och sedan sätta igång med att plugga.
Ska försöka sitta hela kvällen så jag blir klara någon gång! Jobbigtjobbigt.
Fick våra kockkläder idag. Najsnajs. Fick också reda på våra gruppindelningar samt schema över när vi ska vara vart och göra vad. Hamnade tillsammans med Willy så det kommer nog gå an. Fanns flera som jag känner igen också vilket känns bra. (:
Fick börja med att ha metodgrejs vilket innebär att jag kommer vara kvar på Ullvi i tre veckor och lära mig mera. Det är skönt! sedan blir jag ledig på fredagarna med. Lyxigt värre. Så jag lär överleva. Haha!

Nej, nu ska jag sluta larva mig och stoppa näsan bland böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback