sleepy day

Ni undrar nu varför jag bloggar vid denna tid och inte är ute och springer med resten av skolan.
Jag har ingen aning om vad som hände imorse..! Brukar alltid vakna av att pappa kör igång kaffemaskinen (låter som ett tåg rusar förbi precis bredvid huset!). Jag brukar knappt hinna somna om innan min egna klocka ringer och jag går upp. Men idag så hörde jag varken pappa eller klockan. o.o När jag vaknade sedan så låg mobilen bredvid mig och visade att klockan var nio. Tre timmar försent att vakna! Och jag hade ingen aning om när nästa buss till koeping gick så.. Jag var kanske inte heller så pepp på att ta reda på det heller eftersom det var något friluftsdag och man fick välja att springa en mil eller gå en mil för att sedan sätta sig på Hotellektionen. -.-' Slutar ju efter det.
Men jag skulle ha gått om jag kom upp i tid, jag lovar! Jag skulle ge Ellen en suprise vid bussen ju.. :( attans!
Menmen, tror ändå att jag skulle få göra hotellprovet idag och jag kan i princip ingenting. Pluggade en del igår så lite kan jag ju. Men långt ifrån allt.
Så idag ska jag plugga mera så jag får bort alla dessa prov jag har framför mig. men det ska gå bra..! (y)

Bullbaket igår. Jag skadade mig. Det gör ont!
Min handled ville inte baka. Jag kan knappt röra handleden utan att det gör ont. Men det är nog inte så farligt.. inget svullet eller liknande. Men jag har lindat den ändå. Gör ju ont. o.o Haha!

Nej, nu ska jag pluuuugga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback