along the road

Jag är sjukt trött. Skulle lätt kunna gå och lägga mig redan nu.
Varmkök idag på Culinaren. Inte något jag sett fram emot om jag ska vara helt ärlig. Alex och jag fixade fisken och vi är allt bra steek! När vi var klara med vårat så var inte Nicklas, Therese och Emmy klara med att steka kött, och efter stekningen så skulle det in i ugnen runt en timma. När de satte in sin första omgång så var klockan halv tolv och vi öppnade. Tur var väl ändå att det inte alls var mycket folk.
Annars så har jag lyckats bränna mig på salamandern och haft vattenkrig med Nicklas. Har inte undkommit varesig Alex eller Emmys handdukssnärtar heller. Attans vad ont det gör!

Lagat pannkakor har jag också gjort idag. Himla gott blev det.
Så ikväll ska jag höra med Ellen om historian och sedan har jag bara stämt träff med duschen och sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback