del två .

Just nu så känns det som att jag fått plåster på såren.
Eller tja, går det att jämföra en dödsförkylning med sår? Svår fråga. Det får bli dagens i-landsproblem!
Jag lovar att jag kommer dö av den här förkylningen, helt klart! Har redan tryckt i mig två glassar i hopp om att bli frisk. Det blev jag inte. synd. Men då kan jag prova med en tredje!
Det jag ville komma till var att jag fick ett mejl ifrån Lena på Rocklösa och hon frågade om jag hade lust att arbeta i helgen. Mamma-barn läger. Får se om jag kan få till det med stall, skjuts och allt annat.
Så just nu ser det ut som att jag kommer få jobba;
1/5-3/5
21/5-24/5
28/6-11/6
Sedan väntar jag svar ifrån kommunen och om området här skulle erbjuda jobb. Kommer nog att bli en rik och bra sommar. En stor tumme upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback