del två .

Jag tror inte att jag kommer behöva köpa en egen lägenhet. Jag är ensam hemma så gott som jämt ändå. Far behagade sig att komma hem för ungefär en halvtimma sedan. Just det, klockan är då nästan elva. Hur kul är det på en skala?! Och jag som har varit helt slut i kroppen (och latmasken har slagit sig till ro ordentligt) har inte orkat ställa mig vid en spis och lagat mat, så jag har levt på två mackor och ett litet paket nudlar på hela dagen!
Får se om det blir skola imorgon, kanske inte hela dagen i alla fall. Men jag ska iväg till lantmännen och tröstshoppa imorgon har jag helt klart bestämt! Håller tummarna för att de har vad jag söker nu också.
Men sängen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback