give me more

Nyss vaknat av att ha somnat till ett par minuter. Hur skönt som helst. Är sjukt trött nu för tiden. Jag vill bara sova. Det är nog nog mest för att jag inte hinner sova. Jag har inte tid. Attans!
Drog mig länge för att stiga upp imorse kan jag ju lova! Det lockade inte att ge sig av till skolan. Nejnej.
Har nog lyckats sett sveriges sämsta film idag. Låt den rätte komma in. Helt kass var den. Både skådespeleri, kulisser och handling. Jag måste dra till med att säga att boken var hundra gånger bättre än filmen. Skulle jag inte läst boken så skulle jag stängt av filmen efter två sekunder.
Lyckades genomlida ett utvecklingssamtal idag med. Gick la ganska okej.
Så nu är jag hemma. Trött och ont i huvudet har jag. Ska knapra in mig en tablett och sedan fara ut till stallet. Får se om jag orkar anstränga mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback