gokay acel

Nu ska vi göra en elipse!
Sitter alltså och avlider på datalektionen. Hur kan man plåga barn på detta vis?

Hur som, idag känns som en bra dag. En bra dag som kommer bli stressig.
Ska snart göra prov, som jag bara pluggat på idag. Fisk av allt, kommer inte gå bra! Fiskgratäng!
Efter skolan ska jag hem och packa så jag är klar tills imorgon, börjar nio så det lär bli att åka tidigt. Usch.
Sedan beror det på vilket humör jag är på och hur mycket klockan är på. Så jag kanske kilar ner till villa och träffar Ellen och några fler. Dom skulle tydligen grilla innan de skulle till någon fjortisfest.
Om inte annat så tvingar jag pappa att grilla med mig ikväll så blir det lite mysigt ändå. Grilla är så himla sommrigt. Jag blir glad av att grilla. Kanske är det bara för att det gäller god mat men ändå. haha. Det där läste ni inte!

Om jag inte skriver något ikväll så lär ni höra av mig på måndag eller så.
Men jag passar på att vinka hejdå till er. Puss ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback