hönsmens och små prinsar

Pust. Nu är jag verkligen proppmätt!
Jag avskyr när det blir så himla många olika saker som man måste äta. För hur man än gör så blir det alltid för mycket och man äter tills man spyr. Visserligen kan man ju sluta så att man inte blir sådär äckligt mätt, men jag tycker att man inte känner det fören det är försent. Kanske jag som äter snabbt men jaja. Det får bli dagens i-landsproblem!
Farfar är här också. Trevlig prick!
Jag fryser just för tillfället om fötterna men detta skall åtgärdas. För är det något jag avskyr så är det när jag fryser om fötterna! Annars så väntar jag på att låta maten sjunka lite och illamåendet lägga sig en aning. Sedan blir det stallet en sväng. Ska fixa det jag inte orkade imorse och kanske hinna med att ge Calle lite stryk. Känner mig pepp på att sätta igång honom ordentligt. Har sagt det hur många gånger som helst nu men förhoppningsvis så är det allvar denna gång.

Nej, nu var det fötterna ja. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback