hufudstad

Lite putt och tvär såhär på kvällskanten men man får vara det iblen, ellehur?!
Jag blir bara lite sne när folk tar för givet och roffar åt sig. Men ska se om det går att lösa snarast möjligast för ska jag vara helt ärlig så vet jag inte riktigt hur länge jag kommer orka stå ut med allt.
Jag är nog bara lite gnällig. Är med barn tror jag. Attans! haha

Annars så har jag och Lindkvist spenderat dagen i stockholm vilket har barit en lyckad dag. Vi var till och med så pass duktiga att vi inte ens hade en tanke på att äta på Donkan. Nejdå, London blev det och fy vilket fantalalastiskt god mat!
Dock förstörde tanten på bussen hela hemresan. Hon skulle envisas med att tjöta i den förbaskade mikrofonen hela vägen till Arboga. Allt om norgeresor till de torraste skämtet. Hennes röst var inte hellar något att leka med. Dock fick vi frukt. Tummen upp.

Nu är vi trötta, ska sova. Ny dag imorgon!

Kommentarer
Ida säger:

Jag har inte gjort något, va?! :s

2009-04-19 | 13:59:54
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback