inget speciellt helt enkelt..

Kom nästan nyss hem. Jag tänkte att om pappa kan komma hem sent så kan jag med. Jag är inte så bra på att hämnas tror jag. Ska träna på det där!
Har varit hemma hos mamma en stund, tiggt lite mat och busat ordentligt med Humle. Det är ganska konstigt. Jag blir väldigt sällan sjuk, men när jag blir sjuk så blir jag det ordentligt. Inte bara lite fjutt. Men jag blir frisk på ett kick. Himla mysko alltså. Så nu ikväll har jaghoppat omkring som en annan idiot och kastat pinnar. Inte ens en antydan på att jag under dagen knappt orkade sitta rätt upp på en stol.
Lantmännen är helkassa när det kommer till kläder. Fy vad besviken jag blev. De hade bara tattarskor, sådan jag inte tycker um. Jodphur eller vad de nu heter. Inget mer i skoväg. Totalt värdelöst. Så jag hotade pappa lite och vi ska förmodligen åka till Hööks imorgon och kolla.
Nu ska jag ut och knapra knäckebröd så jag kan riva ordentligt i halsen.




Kommentarer
Ida säger:

okej! ja, men det vill jag jättegärna. Det är ju förmodligen bra mycket dyrare att byta hela skärmen än knapparna! :p

2009-04-29 | 10:08:51
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/
Daniella säger:

ge mig den där mobilen !!!!

2009-04-29 | 10:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback