lying on the floor

Jag borde plugga för fullt just nu men det är det sista jag vill göra! Har inte ens öppnat boken trots att vi har fiskprov imorgon. Alltså är det ett prov man måste plugga till för att klara. För egentligen, hur mycket vet man om fisk?
Annars då?
Jag fick tag på mina chaps idag. Far och jag for till Köping där jag hittade ett par, helt okej men inte vad jag egentligen ville ha. De är i störst del gjorda av mocka men är resorliknande i skinn, dock är det nog inte äkta. Känns plastigt. Helsvarta och supersköna! Ännu bättre blev det när pappa betalade. Han frågade om jag ville ha något mer och pillade på ett par liknande skor som jag har nu. Men då sa jag att jag hellre köper ett par ridstövlar och det tyckte han lät som en bra idé, hoppas han fortfarande tycker det när jag hittar ett par bra. haha.

Måste nämna värsta framgången också. Efter mitt och Calles bakslag så orkade jag bara inte engagera mig idag för jag var inte på humör. Men han kändes jättefin och lagom framåt. Så istället för att dra igång dressyr så körde vi lite vad som kom oss för. Däribland att hoppa något skutt. Stod tre hinder som låg på mellan 30-45cm. En gång så landar Calle i galopp och jag låter honom fortsätta så vi tar två hinder utan att bryta av.
Provade i hans svåra varv, höger, och fattade galopp från början och hoppade och det gick verkligen kanon. Så tummarna upp för oss. :D

Hem till Tarja och snacka skit ochnu ligger jag här i sängen. Har böckerna bredvid mig så ska väl ta och läsa lite i alla fall. Imorgon blir det kanske att grilla med Pettersson och några fler töntar. Om jag orkar. Ska hinna packa också.
Varför har man inte en timme extra om dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback