makin' the most

Sexton minuter över sexton

Helt okej dag, liksom alla andra dagar i princip.
Jag orkade inte ta mig upp för att gå på historian idag så jag kilade iväg till halv nio bussen. Tror ni jag hann? Nejdå. Så blev hem en sväng innan jag tog tjugo över niotåget.
Data. Laga fisksoppa. Inställd engelska. Matte.
Vi kom överens om att vi 'fast-lane' ska läsa och göra nationella till jul istället för att stressa som bara den nu till sommaren. Sedan får jag se om jag tar matte b i tvåan istället. Skulle vara himla bra!
Åkte med Ellens syster hem vilket var supersoft. Så nu blir eftermiddagen och kvällen till att plugga. Ellen påminde mig om att jag har serveringsprov imorgon. Haha, den som är förvånad räcker upp en hand.
Fiskprovet blev i alla fall framflyttad en vecka vilket jag är glad över. Dock måste jag och Ellen skriva klart historian tills på tisdag. Attans bananer!
Men nu ska jag kila och fixa plugget. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback