sick of this

Så är det, jag är sjuk. Dödligt sjuk, jätte sjuk, massor av bakterier.
Eller något sådant.
När jag vaknade imorse så vad varje rörelse som att bestiga ett berg, inte något som är lätt. Så jag vankade tillbaka till sängen och somnade om. Men tillslut så orkade jag bara inte ligga kvar så det blev att kila upp och gå ett par varv i lägenheten innan jag insåg att jag inte kunde vara kvar hemma. Så med en lätt huvudvärk, tjock hals och med en trött kropp så tog jag halv tolv bussen. Så lite allmänt borta var jag med på två lektioner. Livsmedel och hotell. Gjorde ingenting på någon av lektionerna.
Klockan fem sedan så åkte jag och pappa och hämtade Greger, mopeden. Gick som en klocka efter ny bensin och olja. Så nu håller vi tummarna för att han klarar sig mist ett år till.
Tog en sväng förbi stallet och fixade kväll. Calle har fått nya skor, dock bara fram. Blir att köra barfota bak som vanligt i sommar.
Huvudvärken har vägrat att ge med sig så ska väl hoppa i säng snart och hoppas att den ger sig.

Imorgon är det utvecklingssamtal, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback