twisted

Kan ju säga att Calle inte gjorde min dag idag!
Vi tog lite lätt träning och det gick kanon fram tills att vi inte alls kom överrens. Jag blev en aning stum i handen och hästen lyssnade inte alls på hjälperna. Så när jag gjorde en halvhalt för att få uppmärksamheten igen så reser sig kräket upp, jag hamnar på sniskan och han reser sig ännu en gång. Den sista gånger mest för att jag dunsade i ryggen och att den nog blev ett ryck i munnen. Satt kvar gjorde jag dock, arg som ett bi. Menmen, har haft framsteg så har somsagt väntat på ett bakslag och här kom det. Resten av passet så åkte huvudet upp så fort jag rörde tyglarna. Knashäst.
Bättre lycka nästa gång.

Annars så var jag till studievägledaren idag. Jag och Ellen.
Matte B är en garanterad valbar kurs för alla. Alla utom HR. Men han skulle se till att jag fick den kursen oavsett. Sedan skulle vi kolla på om jag kan få läsa svenska C och det kommer nog isåfall blir med SP. *skärrad gubbe* Till trean så blir det Engelska B så härmed kan ni kalla mig för plugghäst.

Kommentarer
Daniella säger:

Engelska C here I come !!!

<3

2009-04-24 | 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback