all summer long

Idag har jag kört bil. Hela dagen nästan.
Vid ett så for vi iväg.. efter lite om och men så var kursen mot Köping via Himmeta. Så jag körde hela vägen nästan,
i alla fall till rondellen där. Passade på att stanna till vid Big Inn där jag blev sjuhundra kronor fattigare. Köpte ett par
skor inne på Intersport. Far inhandlade sig ett par han också. Sedan köpte vi med oss goda bakelser till Farmor.
Hon tyckte att jag var värd femtio kronor idag. Tackar vi för. Mer behövde jag väl inte? Sedan fick jag köra hem.
Eller hem och hem, vi åkte vid Medåker, över bron och vänster i rondellen, sedan ut till Götlunda där vi stannade
och käkade. Sedan åkte vi hem.
Nu ska jag slå på en film och ta det lungt innan jobbet imorgon. Camilla skulle vara där så det är att ta igen sig så
pass man kan. Haha.

Kommentarer
Juanito säger:

bara två dar innan nordman i arboga också.. för du gillade väl dom? =)

2009-08-03 | 17:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback