det är inte min skruv i alla fall..

Jag ser knappt ingenting. Färbaskade linser att bli suddiga på kvällen. Så finns det oläsliga ord i detta inlägg så vet ni vad det beror på.. Så fort jag är klar med detta så ska jag springa och slita ut dem! Usch!
Annars har denna dag varit bra. Möte på morgonen, trevligt. Fick sedan skynda hem, byta om och fara till stallet. Började att riva runt i alla de saker vi har. När sedan Tarja förmådde sig att dyka upp så hände det grejer! Nu har vi fått in ett nytt 'bord' och en bokhylla i det sk foderrummet. Själva bordet är egentligen ett skrivbord så det blir perfekt.
Den svarta grejen, med massa fyrkantiga hyllor i, flyttade vi ut i stallgången. Finns stall som bara har en halv meter till gång, vi har tre så det får gott plats där. Har ordnat runt lite bland fodret också. Dock blev vi inte klara eftersom vi ska göra allt samtidigt. Skogshagen blev i alla fall helt klar. Bara att släppa hästarna där nu.
Sedan for jag ut till Calle. Red en sväng. Himla mysigt! Är massor av träning nu tills vi åker. Kommer bli kanon.

Nu blev det bara hästsnack i detta inlägg så jag orkar inte heller fixa iordning med det, det får bli vänsterjusterat.

"Jag hittade en skruv"
"Jaha.."
"Men det är inte min"
- Godbyitioder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback