det här känns lite.. sexigt

Ellen får stå för dagens rubrik.. Hon skickade ett sms om att det skulle vara våffelpicknick hemma hos Cajsa
så jag satte mig genast på moppen och for dit. Så jag, Cajsa och Ellen tog ett par våfflor, sylt (dock lingon så
det var enbart Cajsa som håvade i sig denna!), grädde och vaniljsocker med oss för att sedan slå oss ner vid
en gräsmatta. Där fördrev vi tiden med lite sång och annat fåneri.
Efter denna mättande sak så blev hästarna nästa. Både Cajsa och Ellen red, de blev som barn på nytt.
Dock fick Calle ett tokspel på alla flygfän, han reste sig och ptja.. ett riktigt anfall fick han! Ellen som inte alls var
med på noterna hängde kvar så krampaktigt hon bara kunde förmå sig men snart damp hon i backen och Calle
var på håret till att landa rakt på hennes mage. Dock måtte han ha varit mycket medveten om detta då han på
något vänster knycker till, stannar kvar i luften någon sekund till och häver sig åt sidan.
Det var ganska läskigt att se hur otroligt nära han var henne. Men Ellen tog nya tag, kastade sig upp och vi stack
iväg i en kort travsträcka. Inget skrämmer Ellen heller. Hennes tröja blev dock lerig.
Så när vi återvänder hem så kommer Adam hem (Cajsas söta lillebror) och han var hungrig. Donken blev det då.
Glass och sådant. Fick skjutsa hem Ellen med. Men nu är jag hemma och ska nog dra igång någon film.
 Imorgon ska jag köra till Köping. (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback