I just want to make you clap again

Då var denna dagen avklarad.
Hade ställt klockan på tio i sex men vaknade inte fören tjugo i sju. Blev panik här hemma, jag som hade tänkt
mig att gå vid tio i. Blev till att powerwalka till stationen. Har blivit storklass nu.
Våra två klasser har slagits ihop vilket säkerligen kommer att bli kaos. Och vi som tyckte att våran a-klass var stökig.
Har fått en ny serveringslärare också, men detta berör inte mig alls. Dock har vi fått en ny lärare som jag kommer ha
i köket på skolan. Helt sjukt att jag som läser Hotell ska tjöta mig igenom storkök, livsmedel osv.
Vad ska jag med det till?
Började första dagen med att komma försent till engelskan och strunta i matten. Huh, hur ska detta gå?
Nejmen ah, mitt schema suger.
När andra får gå hem så ska jag ha matte, när andra ligger hemma och sover på morgonen så ska jag ha matte.
Jag ska ha matte hela tiden. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback