it's better then drinking alone

Första riktiga dagen på Hotel Scheele idag. Jag och Josefin fick sitta vid varsin telefon, ringa till varandra och öva på att svara. "Välkommen till Best Western Hotel Scheele det är Emilia". Kändes lite smått töntigt. Fick även lära oss lunchkassan. Värsta är ju bara när det kommer någon som talar allt annat än svenska. Dock får vi äta hotellmat. Mums.

Nu, nästan ända sedan jag kom hem, så har jag och mor suttit och knepat ihop hennes ansökning. Allt blev klart och vi fick iväg tre stycken. Tummen upp då ansökningarna går ut imorgon. Bra marginaler här.
Så nu är jag trött i ryggen, ont i rumpan och allmänt trött.. Ska snart hoppa i sängen med min superbraiga (nyuppfunnet ord!) bok. Imorgon är det begravning. Attans och usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback