klart mycket bättre

nu ser jag relativt bra igen. Fick en känsla av att mitt skrivbord på datorn var ganska rörig med alla bilder som
jag inte lagt i mappar ännu. (Jag påbörjade ett projekt men det gick åt skogen så det lades åt sidan, ofärdigt)
Nu är alla bilder inlagda i mappar, kvar återstår bara att rensa ur ordentligt. Har redan kastat flera bilder och jag
insåg att det är redigt mycket kvar. Har bilder som är helt ointressanta (konstigt när det gäller mig!? ha-ha-ha)
så det lär bli nästa projekt. Det kommer dröja!
Känslan att mitt skrivbord blev ännu rörigare hänger i luften..



Vad tror ni?

Kommentarer
Riley Donovan säger:

Jag hade fått panik. Kan lägga upp en printscreen på mitt väldigt tomma skrivbord om du vill... ;)

2009-08-17 | 09:35:15
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/
Juanito säger:

Var du på Nordman mfl på Strömsholmen i lördags?

2009-08-17 | 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback