new is better

Gissa vad!
Pappa kom hem med en dator till mig idag. Hur bra är inte det?
Har haft ungefär 4 gig ledigt på den här jag skriver ifrån nu och det är ingenting. Får knappt plats med bilder och datorn har blivit seg nu på sistonde. Så nu står det en goding på bordet framför mig som har 500 gig, Adobe PS Element 6, Office paket och ptja, vem vet allt?! För tillfället laddas det uppdateringar och installeras saker non stop. Har hållit på i snart två timmar! Men snart blir det att köra av. Värsta är ju att flytta över alla bilder och så till den nya. Usch!

Annars så var det loppmarknad idag. Kanon!
Gården där vi var ligger precis över Medåkersbron och lite längre så att rida dit för oss tar runt halvtimman. Dottern på gården, som är ett år yngre än mig, ska ta ut en tränare när de fyllt upp padocken igen och undrade om vi var intresserade. Självklart sa vi. Så nu får vi en fot i rumpan till att börja med transporten på riktigt. Vet inte om jag är så himla sugen på att rida dit bort i vintermörkret..

Men nu ska jag fortsätta på min Daimkaffe (tänker inte stava till det hemskt svåra namnet!) och vila ögonen på den nya skönheten. Bild kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback