take on me

Tidigare idag så räknade jag mina myggbett. Kom upp i minst tjugosju. TJUGOSJU!
Dock har ett och annat gjort sig uppmärksammat sedan dess och har jag säkerligen fler som jag inte vet om. Ni skulle bara se mina ben. Bulor överallt. Blir galen. Vad ska man ha kortbyxor på sig när det är kväll? Dessutom när det är omkring hästar.
Sedan så är jag skitig överallt. Har faktiskt, ärligt talat, inte orkar duscha sedan jag kom hem ifrån jobbet. Ni kan tänka er hur jag skämdes när jag klev in hos Optikern. Stank häst och var skitit som en ko. Så nu blir det dusch. Ska passa på att prova shampoot och balsamet jag fick ifrån syster när de kom. Det är sådant dyrt schampoo som man köper i stora flaskor på dyra hårbutiker. Jag var med när hon köpte till sig själv i Strömstad och fy så mycket pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback