tomorrow, a new start

Första inlägget med nya datorn då. Känns spännande. Liet svårt at hålla fingrarna i kurs. Detta tangentbort är större (eftersom hela datorn är större naturligtvis) och nu har jag även siffror i högerkant. Det gillas sådär om jag ska vara ärlig. När jag äntligen lärt mig vart siffrorna sitter upptill så blir det nytt igen. Sedan kommer jag alltid åt massa andra knappar eftersom ingenting sitter där det ska. Usch!
Men jag gillar datorn. Den är nog min nya bästa vän. Den och kaffe med daim (tänker fortfarande inte ge mig på att skriva namnet..) är grädden på moset.
Imorgon är det kvällspasset som gäller. Inte bästa tajmingen men det är lätt att vara efterklok minsann!
Två till nio är det som gäller. Hotellmiddag tackar jag inte nej till.


Världsbästa kameran till världsbästa frisyren till världspiggaste Saxin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback