do you remember

IQbefriad är bara förnamnet! Sitter och pratar med en vid namn Kenth och så kommer vi in på jultomten. Tro mig tusan att jag inte kan stava till den rykande grejen på taket. Hallå, hur kan man INTE stava till det? Jag känner mig minst sagt förnedrad. Förstår inte heller varför jag delger detta till er men ni verkar leva på mina misstag (haha, av dem som pratar med mig efter att ha läst min blogg vill säga) så jag låter mina misslyckanden får ljus över sig även om det smärtar..

Pumpade cykeln idag, aldrig har det varit så lätt att cykla. Himla underbart var det!
Calle var mysig han med. Nockade mig och allt. Men mysigt ute i mörkret var det. Usch vad jag saknat att rida. Mörkt, tyst, kallt, snö och rykande andetag. Det tillsammans med någonman verkligen tycker om. Går knappt att få det bättre.

Hem och göra pepparkakshus. Gick kalas. Jag är bäst.
Pappa stekte köttbullar med. Vi åt upp hälften. Finns inte många kvar i kylen ska jag säga. Attans.

Om fem timmar eller något sådant så ska jag sätta mig på cykeln igen och ge mig ut till stallet. Julmys!

EDIT; S
korsten heter det upplyste Kenth mig om nu. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback